سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کانون آگهی و تبلیغات اوج هنربرتر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 13
کل بازدید : 20927
کل یادداشتها ها : 18

نوشته شده در تاریخ 98/6/5 ساعت 12:5 ع توسط بهناز جمالی


طراحی و ساخت موشن گرافیک در اصفهان

 اگر به دنبال راهی برای معرفی کسب و کار خود هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید ، طراحی موشن گر افیک یکی از بهترین گزینه ها برای شروع یک تبلیغات اینترنتی است . حتما شما هم می دانید ویدئوها تاثیر بسیار زیادی برمخاطب دارند اگر یک نگاه اجمالی به صفحه اینستاگرام خودتان یا دوستان خود بیاندازید متوجه خواهید شد که تعداد بازدید پست های ویدئویی تقریبا 10 برابر پست های عادی یا عکس است.

 

http://honarebartar.ir/images/honarebartar.ir.jpg

 

تولید انواع موشن گرافیک های آموزشی ، تبلیغاتی و فرهنگی

هنربرتر باسابقه 12 ساله در حوزه فیلم و تیزرهای تبلیغاتی، ساخت موشن گرافیک های مختلف را به صورت تخصصی انجام می دهد

موشن گرافیک همان انیمیشن 2 بعدی است به صورت ساده تر و به نوعی جمع و جورتر، همیشه انیمیشن جذابیت بالایی داشته اند مثلا اگر بخواهیم یک مثال ایرانی برایش بیاوریم انیمیشن داداش سیا یا سیا ساکتی یا آقای ایمنی (گاز) را که به خاطر دارید در همان سالهای پخش این انیمیشن ها ، از پربازدید ترین ویدئوهای تلویزیون در زمان خود بودند. اما ساخت این نوع انیمیشن بسیار گران قیمت است. شاید دلیل به وجود آمدن انیمیشن های 2 بعدی و استقبال از آنها در سالهای اخیر همین دلیل بود بی شک قیمت و هزینه تمام شده یک فیلم کوتاه یک دقیقه ای بسیار برای سفارش دهنده مهم است.

 

مزایای موشن گرافیک:

  • هزینه پایین نسبت به سایر انیمیشنهای سه بعدی
  • انتقال سریع مطالب
  • استفاده از رنگ و تصاویر شماتیک و صداهای عروسکی
  • استفاده از شوخی و داشتن فضای غیر جدی و طنز در صورت لزوم
  • برقراری ارتباط با اقشار مختلف از کودکان تا بزرگسالان

 

دو یا سه سال است که موشن گرافیک جای خود را در بین سایر روشهای تبلیغاتی باز کرده، با توجه به هزینه ساخت پایین آنها نسبت به سایر انیمیشن ها و شیوایی و کارایی آن ، مخاطبان زیادی را برای خودش پیدا کرده به طور کلی  موشن گرافیک ها برای مصارف آموزشی و تبلیغاتی یا اطلاع رسانی استفاده می شوند. از این رو هنر برتر هم تصمیم گرفت تا با ایجاد یک گروه مجرب و سازنده این کار را شروع کند.در چند سبک و سطح مختلف موشن گرافیک های زیادی را ارائه نموده است، قابلیت موشن گرافیک ها در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام و تلگرام فضای این شبکه ها را تحت تاثیر قرار داده است.معمولا این نوع موشن گرافیک ها در زمانی حدود یک دقیقه آماده می شوند، روند داستانی و سناریو آن از ابتدا تا انتها توسط هنر برتر انجام خواهد شد.

 


اصفهان، خیابان بزرگمهر، چهار راه هشت بهشت روبروی بانک رفاه مجتمع مریم ،طبقه دوم

تلفن:32687730-031            فاکس   32662189-031

همراه: 09132133022         تلگرام:09354136030

ایمیل: ohb1394@??gmail.com








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ